Dina

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, November 21, 2012

Majlis Konvokesyen Makmal Perkembangan Kanak-Kanak Fakulti Ekologi Manusia, UPM 2012

Assalamualaikum, nama saya Izzuddin. Hari ini saya buat persembahan lagu Rama-rama.

Hahhaaa..nampak tak saya dengan kawan-kawan, tengah berjoget lagu Rama-rama. Dibimbing oleh Acu. Sekali tengok, macam Mat Romeo pulak.

Dari Ulat Jadi Kepompong
Tidur Nyenyak Dalam Kelongsong
Cukup Masa Kelongsong Pecah...Pong!
 Jadilah Rama-Rama Yang Indah
Rama-Rama Terbang Merata

Hisap Madu Di Pohon Bunga
Sungguh Cantik Aneka Warna
Tapi Sayang Hidup Tak Lama

Ni abang saya, Iman. Dia nyanyi lagu Gigi dengan kawan-kawan kelas dia. Dia pun buat persembahan saja. Tak terima skrol, sebab ibu tak nak konvo kan kitorang. Ibu nak kitorang bersekolah di sini lagi tahun depan (lepas adik baby keluar, InsyaAllah). Lamanya kami di sini, Abang Iman dah nak masuk 6 tahun di sini, saya pula dah nak masuk 4 tahun.

Last but not least...

No comments: