Dina

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, August 16, 2010

Perasaan Bercampur Baur

Firstly, nak wish CONGRATULATIONS kepada 2 orang pegawai makmalku iaitu PIJA & EJA kerana telah mendapat kenaikan pangkat hari ini. Aku tumpang gembira bagi pihak mereka. Yang tak "gembiranya" ialah Eja ditukarkan ke Pejabat OSH. Sayangnya...aku akui, Eja adalah antara staf yang rapat dengan aku, boleh cerita hal anak (esp Iman dan Haris), hal keluarga, hal privacy dll dengan dia, dia juga antara orang yang aku cari di kala kecemasan. Macam hari tu, kereta aku rosak time baik kerja, dalam kepala aku hanya terfikir 2 orang saja time tu iaitu Mr. Hubby & Eja. So, aku call Eja untuk tumpang rumah dia bersama-sama anakku sementara Mr. Hubby pergi baiki kereta. Satu lagi, aku dah kehilangan asisstant untuk bantu aku handle GC & GCMS di lab. Thanks for everything EJA, selamat maju jaya di tempat baru. Pija pun, keep up your good work k..


gambar kenangan dinner di palm garden hotel

No comments: